توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

ترمیم و اصلاح صفحات ۴۰۴ در وردپرس

ترمیم و اصلاح صفحات ۴۰۴ در وردپرس

بعضی وقتا پیش میاد که داخل سایت تعداد زیادی صفحه ۴۰۴ ایجاد میاد حالا دلایل زیادی دارد یکی از دلایل این اتفاق جابه جایی سرور سایت هست یا کوچ از سیستم مدیریت محتوای دیگر به سی ام اس وردپرس که باعث ایجاد صفحه ۴۰۴ یا همان صفحه مورد نظر پیدا نشد می شود حالا باید ما فکری به حالا این صفحات کنیم چون اگه همینجوری بمونن هم سایت افت میکنه هم از لحاظ سئو (بهینه بودن برای موتورهای جستجو) دچار مشکل می شود . و باید این صفحات رو پیدا کنیم و ترمیممشون کنیم یا به اصطلاح اصلاح صفحات ۴۰۴ در وردپرس رو مد نظر قرار دهیم .

در این پست پلاگینی رو میخواهیم معرفی کنیم که با نصب آن در وردپرس سایت خود به صورت اتوماتیک صفحاتی از سایت شما که با ارور ۴۰۴ مواجه هستند را شناسایی کرده و آن ها را ترمیم می کند. اسم این پلاگین ، پلاگین ۴۰۴to۳۰۱ می باشد که میتوانید با رجوع به صفحه پلاگین (در مخزن وردپرس) دانلود نماید و استفاده کنید .

در واقع با نصب افزونه وردپرس ۴۰۴to۳۰۱ دیگر در ابزار و صفحات سایتتان ارور ۴۰۴ وجود نخواهد داشت. اگر به رتبه و منزلت سایت خود در موتور های جستجوگر قوی مانند گوگل اهمیت می دهید باید نسبت به صفحاتی از سایتتان که با ارور ۴۰۴ مواجه هستند اهمیت دهید. افزونه وردپرس ۴۰۴to۳۰۱ تمامی صفحات ۴۰۴ سایت شما را به آدرسی که خودتان تنظیم می کنید ارجاع می دهد می توانید در بخش تنظیمات از امکانات ۳۰۱ و یا هر گزینه ی دیگری که می خواهید استفاده کنید.

 

بعضی از ویژگی های افزونه اصلاح صفحات ۴۰۴ در وردپرس از دیدگاه سازندگان :

  • امکان ریدایرکت کردن صفحات ۴۰۴ به هر صفحه ی موجود و یا آدرس های دلخواه
  • عدم وجود صفحات ۴۰۴ در سایت شما
  • ترجمه ی آماده
  • حذف خطا از مسیر
  • شما به صورت اختیاری می توانید ایمیل اطلاع رسانی در تمام خطاهای ۴۰۴ را فعال کنید.
  • امکان انتخاب متد ریدایرکت (۳۰۱,۳۰۲,۳۰۷)
  • سبک بودن افزونه و امکان لود سریع سایت
  • و …

 

آموزش کار با افزونه ی کاربردی ۳۰۱ ۴۰۴to : 

حال افزونه را نصب و فعال می نماییم. پس از فعال سازی، افزونه در منوی سمت راست سایت وردپرسی نمایان می شود که دارای دو بخش یا زیر منو می باشد.

 

Setting 404 :

در این بخش تنظیمات مربوط به افزونه را می توان مشاهده کرد.

در گزینه ی “Redirect type” شما می توانید صفحه ای را که دچار ارور ۴۰۴ می شود به قسمت های دیگر آدرس دهی کنید. در واقع نوع صفحه ای که باید به آن ارجاع داده شود را مشخص می نماید.

 

در گزینه ی “redirect to” نوع انتقال را مشخص خواهید کرد.

 

یعنی این انتقال به سمت کدام صفحه باشد. به سمت صفحات موجود برود یا از آدرس کاستوم استفاده کند و یا اینکه اصلا منتقل نشود.

در صورتی که حالت سفارشی یا کاستوم را مشخص نمایید باید آدرسی که مد نظر شماست را وارد نمایید.

گزینه ی بعدی نیز مربوط به “Log 404 Errors” می باشد که می توانید نمایش ارور لاگ ها را فعال و یا غیر فعال نمایید.

 

در قسمت بعدی با تیک زدن بخش نوتیفیکیشن می توانید اعلام کنید که در صورت وجود هر گونه ارور برای شما به آدرس ایمیل شما نوتیفیکیشن و پیام ارسال شود.

حال هر زمان که ارور لاگی مشاهده شود در قسمت “Error log 404” نمایش داده می شود و تمام صفحاتی که دارای این ارور هستند با تنظیمات شما نمایش داده نخواهند شد.

البته پلاگین های دیگر در این رابطه هست که می تونید با یه جستجو ساده در داخل مخزن وردپرس بهشون دسترسی داشته باشید اما باید متذکر شوم کارایی این پلاگین نسبت به پلاگین های مشابه خیلی بهتر و مفیدتر می باشد که می تونید از این پلاگین استفاده نمایید .

 

 

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.