توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

ارسال ایمیل تشکر خودکار برای نظر دهندگان سایت

ارسال ایمیل تشکر خودکار برای نظر دهندگان سایت

آموزش ارسال ایمیل تشکر خودکار برای نظر دهندگان سایت در وردپرس ممکن است گاهی پس از اینکه در یک سایت نظری ارسال کرده اید پس از مدتی حین چک کردن ایمیل خود یک ایمیل ارسالی از سایت با محتوای تشکر را دریافت کرده باشید جدا از وبلاگ های تکنولوژی و.. بسیاری از سایت های تجاری و خدماتی برای جلب رضایت مشتری و ترغیب به ادامه فعالیت و درخواست های بیشتر از هر راه ممکنی برای مهم جلوه نظر کاربر استفاده می کنند حال اگر برایتان جالب باشد بدانید که چگونه این نوع ایمیل تشکر را به طور خودکار بفرستیم با وب لند همراه باشید.

 

شروع کار :

برای فعال سازی این قابلیت ابتدا افزونه  Thank Me Later را از مخزن وردپرس نصب و فعال نمایید پس از فعال سازی یک بخش با نام Thank Me Later در پیشخوان وردپرس سایتتان یجاد می شود برای تعیین و فعال سازی این قابلیت به آدرس Thank Me Later » Install  از طریق پیشخوان خود مراجعه کنید در این صفحه افزونه به شما پیشنهاد می دهد که می توانید تعداد ایمیل خوانده شده توسز کاربران را رصد کنید برای فعال سازی این قابلیت دکمه آبی رنگ Enable را کلکی کنید تا به مرحله بعد بروید.

 

 

حال وقت آن است که یک ایمیل ارسالی جدید پیشفرض برای سایتمان بسازیم طبق تصویر زیر در پنل Thank Me Later به بخش Massage مراجعه کنید و بر دکمه Add New  کلیک کنید

 

 

حال صفحه ای ظاهر می شود که می توانید به ترتیب نام و آدرس ایمیل و موضوع و متن ایمیل خودکار را تعیین کنید شرتکد های بسیاری برای اضافه کردن بخش های پیشرفته تر از متن وجود دارد که میتوانید با کلیک بر Show shortcode list در پایین صفحه به آن ها دسترسی داشته باشید. در حین نوشتن ایمیل خود می توانید یک پیشنمایش از ایمیل ارسالی را در سمت راست ببینید تا از زیباییو صحت ایمیل خود اطمینان یابید.

 

 

در ایستگاه بعد باید تعیین کنید که ایمیل تشکر پس از چه مدتی از زمان ارسال نظر توسط کاربر  ارسال شود این مقدار را از دقایق تا ماه و سال ها می توانید تعیین کنید همچنین یک بخش و نکته مهم در ارسال ایمیل حداکثر ایمیل های تشکر ارسالی به یک کاربر است که در حالت پیشفرض مقدار ان صفر می باشد که به معنی عدم وجود حدود و ارسال یک ایمیل برای هر نظر کاربر است در صورتی که این مقدار را اذیت کننده می دانید پیشنهاد می شود از مقداری نزدیک به عدد یک استفاده کنید برای مثال اگر ز عدد یک استفاده کنید ایمیل تشکر تنها یکبار برای کاربر ارسال می شود و این تنظیمات برای هر کاربر یکسان است.

 

 

یکی از ویژگی های خوب این افزونه امکان تعیین یک یا چند دسته یا پست و هر چیز دیگری برای ارسال ایمیل تشکر برای نظرات در آن بخش است برای مثال اگر فروشگاهی دارید می توانید ایمیل تشکر را فقط برای بخش فروشگاه سایت خود فعال نمایید  و برای دیگر بخش های سایتتان غیر فعال باشد طبق تصویر زیر می توانید به ترتیب تگ ها و دسته ها و پست های موردنظر خود را انتخاب یا با رها سازی این مرحله برای تمام پست و تگ و دسته های خودتان ارسال شود.

 

 

پس از تکمیل این مرحله با کلیک بر دکمه Save Massege عملیات ساخت  ایمیل به پایان می رسد. پلاگین Thank Me Later  این قابلیت را دارد تا بیش از یک ایمیل خودکار را برای دسته و تگ و پست های مختلف خلق کرد و برای هر بخش یک ایمیل اختصاصی ساخت و امکان ویرایش این ایمیل ها در هر زمانی وجود دارد همچنین با مراجعه به نمایش>Stats  می توانید آمار ایمیل های ارسالی را رصد و ارزیابی کنید.

 

اینکار باعث می شود نام و تصویر برند شما در خاطر  کاربر بماند و شانس بازدید مجدد را بسیار بالا می رود به هر حال توجه داشته باشید که از این افزونه تنها در مواقع ضروری استفاده کنید و آمار بالای ایمیل ارسالی نتیجه عکس دارد. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد اگر تجربه کار با این افزونه را دارید با ما در بخش نظرات به اشتراک بگزارید.

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.