توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

استایل CSS سفارشی پنل مدیریت وردپرس

استایل CSS سفارشی پنل مدیریت وردپرس

جدا از بحث front end ( همان طراحی بیرونی سایت شما ) بهتر هست کمی هم وقت صرف طراحی backend سایتمان ( همان پنل مدیریت سایت که برای کاربر قابل مشاهده نیست ) کنیم تا همکاران شما و نویسندگان سایتتان زمانیکه وارد پنل مدیریت سایت می شوند احساس راحتی ، سادگی و در عین حال شیک بودن کنند. یک محیط کاری جذاب و انعطاف پذیر!

منظورم از جمله بالا استایل CSS سفارشی پنل مدیریت وردپرس بود. برای سفارشی کردن پنل مدیریت باید css های سفارشی و دلخواه خود را به پنل مدیریت وردپرس اضافه کنید. اما چطور؟ از کجا می توان به پنل مدیریت وردپرس سی اس اس سفارشی اضافه کرد؟

 

به عنوان مثال شما میتوانید استایل سایت خود را تغییر دهید یا میتوانید ستون های سایت خود را که مربوط به قالب ها یا نوشته ها میشود بیشتر کنید . افرادی هستند که میخواهند سایتشان یک نوع نظم و زیبایی داشته باشد . برای این دسته از افراد راهی را پیشنهاد میکنیم که بتوانید در اسرع وقت و به سرعت این اقدام را در سایت خود انجام دهند . این راه بسیار ساده و در عین حال کاربردی است یعنی شما با استفاده از یک کد ساده میتوانید محتویات درون سایت خود را تغییر دهید .

 

فقط کافیست کد زیر را به فایل functions.php قالب سایتتان اضافه کنید.

 

 

اگر می خواهید کد های css را به صورت Internal style sheet به تگ head پیشخوان وردپرس وب سایت خود اضافه کنید از کد زیر بهره جویید:

 

 

اما اگر می خواهید از External Style Sheet استفاده کنید میتوانید از قطعه کد زیر بهره ببرید:

 

 

پایدار باشید.


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.