توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

تغییر سایز تصاویر شاخص قالب با Regenerate Thumbnails

تغییر سایز تصاویر شاخص قالب با Regenerate Thumbnails

با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، یک سیستم بسیار قدرتمند است ، میلیون کاربر را به سوی خود جذب کرده است و همین آمار نیز طراحان را به طراحی انواع قالب و افزونه در زمینه های مختلف کشانده است . وجود ده ها هزار قالب وردپرس به صورت رایگان و تجاری در مارکت های وردپرسی ، سبب شده است تا کاربران با هزینه های بسیار کمتر بتوانند مخارج خود را کاهش دهند و پس از مدتی ظاهر سایت خود را دستخوش تغییرات کلی نمایند ! تغییر پوسته ی یک سایت مشکلاتی را نیز به همراه دارد که یکی از این مشکلات ، سازگار نبودن سایز تصاویر شاخص می باشد .

در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای وردپرس را داریم نه توسط آن می توانید سایز تصاویر شاخص را به سایز تصویر شاخص قالب جدید تغییر دهید . افزونه Regenerate Thumbnails یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که شما را در زمینه ی تغییر سایز تصاویز شاخص وردپرس با توجه به اندازه های پیشفرض قالب یاری می کند . در ادامه با ما و افزونه Regenerate Thumbnails همراه باشید .

 

تغییر سایز تصاویر شاخص قالب با افزونه Regenerate Thumbnails :

با کلیک بر روی گزینه ی Regenerate All thumbnails تمامی تصاویر مربوط به تصاویر شاخص شما بازسازی می شوند البته در صورتی که نا منظم و خارج از سایز استاندارد باشند! می توانید تصاویر را به صورت تکی یا کلی تغییر سایز دهید .

چنانچه می خواهید تصاویر خاصی که مد نظرتان است را بازسازی کنید و تغییر اندازه دهید می توانید به بخش کتابخانه چند رسانه ای رفته و تصویر مورد نظر را انتخاب کرده و با افزونه Regenerate Thumbnails آن را بازسازی کنید .

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.