توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

حل مشکل عدم نمایش پنل تنظیمات با تغییر نسخه php در سی پنل

حل مشکل عدم نمایش پنل تنظیمات با تغییر نسخه php در سی پنل

در صورتی که شما از آن دسته اشخاصی هستید که نیاز دارید خود نسخه php را تغییر و یا در انجام آن با هاستینگ دچار مشکل شده اید در این آموزش قصد داریم به شما آموزش تغییر نسخه php در سی پنل را بدهیم که به چه صورت می توانید با چند کلیک نسخه پی اچ پی خود را براحتی تغییر دهید.

 

برای شروع لازم به ذکر است که در صورتی که شما از کنترل دیگری به غیر از سی پنل استفاده می نمایید در صورت داشتن این امکان قادر به تغییر نسخه php را دارید در آموزش تغییر نسخه php در دایرکت ادمین نیز می توانید از این امکان در کنترل پنل دایرکت ادمین خود استفاده نمایید.

 

 

ابتدا وارد کنترل پنل هاست سی پنل خود شوید از صفحه اصلی پنل خود از قسمت software and services برروی select php version کلیک نمایید.

 

 

سپس صفحه ای مشابه تصویر زیر را مشاهده می کنید که می بایست  یکی از نسخه های php را از لیست انتخاب نمایید ابتدا نسخه php را انتخاب و سپس برروی گزینه set as current کلیک نمایید

 

 

در قسمت بعد شما می توانید در صورت تمایل به فعال سازی افزونه extention های مورد نظر خود اقدام نمایید اگر از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا و غیره استفاده می کنید و با خطا در سایت مواجه می شوید ابتدا باید اسم افزونه را پیدا و سپس از لیست نمایش داده شده تیک آن را بزنید تا آن افزونه فعال شود.

 

 

در همان صفحه تنظیمات extention شما گزینه دیگری به نام switch to php setting دارید که می توانید با زدن این گزینه لیست تنظیمات مورد نظر برای php.ini را مشاهده و آن را تغییر دهید.

 

 

اگر می خواهید تنظیمات خاصی برروی php.ini انجام دهید می توانید از پوشه public_html موجود در هاست خود فایل php.ini را باز کرده و تنظیمات مورد نظر خود را انجام و ذخیره نمایید تا برروی هاست شما اعمال شود در صورت عدم وجود این فایل می توانید آن را ایجاد نمایید.

 

پایدار باشید.

 


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.