توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

درون ریزی ابزارک ها در وردپرس

درون ریزی ابزارک ها در وردپرس

بعضی وقت ها میخواهیم سایتمون رو به جای دیگه انتقال بدیم یا مثلا میخوایم سایت رو از لوکال هاست روی هاست ببریم. در این مواقع یکی از بخش هایی که باید منتقل کنیم بخش ابزارک های وردپرس است. در این مقاله میخواهیم افزونه ای برای درون ریزی ابزارک ها در وردپرس معرفی کنیم. شما با این افزونه میتوانید انتقال ابزارک های سایت به یک سایت دیگر در وردپرس را انجام دهید بدون هیچ گونه تغییراتی، معمولا خود ما هم برای انتقال ابزارک ها از Widget Importer & Exporter استفاده میکنیم.

 

انتقال ابزارک های سایت به یک سایت دیگر در وردپرس

قبل از شروع به انتقال ابزارک های سایت به یک سایت دیگر در وردپرس، باید چند نکته رو در نظر بگیرید بعد شروع به این کار کنید. نکاتی که باید رعایت کنید این ها هستند:

  • قالب وردپرس سایت مبدا و مقصد باید یکی باشد.
  • اگر در سایت مبدا از ابزارک یک افزونه استفاده میکنید باید همان افزونه رو در سایت مقصد حتما نصب کنید.
  • اگر از افزونه ای استفاده می کنیم که ستون اضافه می کند باید ستون را در سایت مقصد هم داشته باشیم.

شاید بپرسید این افزونه چیکار میکند؟ با استفاده از این افزونه میتوانید محتوا و سبک چینش ابزارک های یک سایت رو برداشته و عین همان را در سایت دیگر پیاده سازی کنید. یعنی انتقال ابزارک های سایت به یک سایت دیگر در وردپرس را ممکن می سازد.

آموزش کار با افزونه Widget Importer & Exporter

برای نصب افزونه Widget Importer & Exporter کافیه از منوی افزونه ها، گزینه افزودن رو کلیک کنید بعد در بخش جستجو افزونه، نام افزونه Widget Importer & Exporter را چستجو کنید و آن را نصب کنید. بعد از نصب افزونه Widget Importer & Exporter و فعال سازی آن یک گزینه با نام Widget Importer & Exporter به منوی ابزارها اضافه می شود مانند شکل زیر:

وقتی روی گزینه Widget Importer & Exporter کلیک میکنید وارد صفحه افزونه می شوید مانند تصویر زیر:

این افزونه دو بخش دارد. یکی بخش Import Widgets که برای درون ریزی ابزارک ها در وردپرس و بخش Export Widgets که برای خروجی گرفتن یا همان برون بری ابزارک ها استفاده می شود.

برون بری ابزارک ها در وردپرس با افزونه Widget Importer & Exporter

برای برون بری ابزارک ها کافیه روی دکمه Export Widgets کلیک کنید مانند تصویر زیر:

تا یک فایل با پسوند wie در اختیار شما قرار دهد. شما الان از ابزارک های سایت مبدا یک فایل یا همان نسخه پشتیبان تهیه کردید. wie هم سر نام اسم خود پلاگین یعنی Widget Importer & Exporter است.

درون ریزی ابزارک ها در وردپرس

برای درون ریزی ابزارک ها در وردپرس کافیه در سایت مقصد باز این پلاگین رو نصب کنید و باز از همین صفحه روی Choose File کلیک کنید و فایل مورد نظر رو انتخاب کنید. و روی دکمه Import Widgets کلیک کنید مانند تصویر زیر:

بعد از اینکه دکمه Import Widgets رو میزنید اگر درون ریزی ابزارک ها در وردپرس به درستی انجام شود علامت سبز جلو ابزارک های که درون ریزی شده است نشون داده می شود مثل تصویر زیر:

نکته: اگر در سایت مقصد ابزارک هایی دارید جای هیچ نگرانی نیست چون با درون ریزی ابزارک ها، ابزارک های قبلی سر جای خودشون هستند و این ابزارک های جدید فقط اضافه می شوند.

 

توجه: بعضی از نسخه های وردپرس پسوند wie رو قبول نمی کنند. شما میتوانید با نصب افزونه Disable Real MIME Check این مشکل رو برطرف کنید.

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.