توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

کد نمایش آخرین مطالب دسته ای خاص در وردپرس

کد نمایش آخرین مطالب دسته ای خاص در وردپرس

در بسیاری از سایتهای خبری، تفریحی، دانلودی و… مشاهده کرده اید که آخرین مطالب منتشر شده را به همراه تصویر شاخص و یا بدون تصویر به نمایش می گذارند تا کاربران بتوانند جدیدترین مطالب منتشر شده را مشاهده کنند و در صورت نیاز مطالعه کنند. این نوع روش از نمایش مطالب جدیدا طرفدارهای زیادی پیدا کرده و از طرفی باعث افزایش بازدید سایت خواهد شد. این نشان میدهد که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای فوق العاده انعطاف پذیری هست.

برای نمایش آخرین مطالب دسته ای خاص بدون تصویر شاخص، کافیست کد نمایش آخرین مطالب دسته ای خاص در وردپرس زیر را در هر قسمت از قالب میخواهید به نمایش درآید قرار دهید:

دقت داشته باشید که در کد بالا به جای عدد ۵ در showposts=5 میتوانید تعداد مطالبی که میخواهید نمایش داده شود را وارد کنید و در cat=1280 به جای ۱۲۸۰ میتوانید ID دسته مورد نظر خود را وارد کنید.

اما در صورتیکه قصد دارید آخرین مطالب دسته ای خاص را به همراه تصویر شاخص نمایش دهید باید ابتدا کدهای زیر را در فایل فانکشن قالبتان بیفزاید:

سپس کدهای زیر را در هر قسمت از قالب که نیاز دارید قرار دهید:

 


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.