توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

با اطمینان خرید کنید

  • گارانتی و پشتیبانی در حد امکان
  • نصب و راه اندازی برای مرتبه نخست رایگان
  • در صورت موجود بودن ارائه آپدیت رایگان
  • استفاده از فونت های کارآمد برای قالب های فارسی
  • بسته ی نصب آسان برای قالب ها ( آموزش نصب )
  • فایل درون ریز دمو برای قالب های فاقد بسته نصبی
  • درگاه بانک ملت، پی لاین و ... برای قالب ها (دانلود)
  • افزونه پیامک و خرید پستی برای قالب ها (دانلود)

قالب مجله خبری تفریحی نکسوس Nexus

0 خرید انجام شده توضیحات انگلیسی ندارد پیشنمایش انگلیسی ندارد مشاهده پیشنمایش فارسی

قالب مجله خبری تفریحی نکسوس Nexus

قالب مجله خبری تفریحی نکسوس NEXUS بعد از قالب اکسترا محبوب ترین قالب مجله خبری سایت الگانت تم می باشد. این قالب زیبا صفحه سازی مجزا دارد که شما می توانید با آن صفحه اصلی سایت خود را سفارشی سازی کنید و آن را باتوجه به سلیقه خود بسازید.

نکسوس NEXUS یک قالب مجله ای همه کاره است که با ابزارک های سفارشی و ماژول های محتوایش به شما کنترلی بر روی محتوایتان می دهد. نکسوس از صفحه ساز خودش به شما امکان شخصی سازی صفحه اصلی وبسایتتان را می دهد. نکسوس پنل تنظیماتی به گستردگی قالب Extra دارد. در این قالب از صفحه ساز دیوی استفاده نشده اما نکسوس به طور کامل با آن سازگار است و شما می توانید صفحه ساز دیوی را برای نکسوس تهیه کنید.

 

 

 

طراحی ریسپانسیو قالب مجله خبری نکسوس

نکسوس در تمامی دستگاه ها زیبایی خودش را حفظ می کند. علاوه بر آن با تمامی مرورگر ها نیز سازگار است. نکسوس کاملا ریسپانسیو است و هنگامی که شما با تلفن همراه تان سایت خود را مرور می کنید دیگر نیازی به زوم کردن ندارید و خیالتان از نکسوس کاملا راحت و آسوده است.

 

 

پنل تنظیمات اختصاصی

نکسوس پنل تنظیمات بزرگی دارد و شما می توانید در آن ویژگی های سایت خود را فعال یا غیر فعال کنید، رنگ ها را کنترل کنید، کد های سفارشی اضافه کنید، تبلیغات را مدیریت کنید و همچنین سایت خود را برای موتور های جستجو بهیه سازی کنید.

 

 

شورتکد ها

نکسوس با مجموعه ای عظیم از شورت کد های زیبا همراه است. شما می توانید طرح های زیبا و پیچیده ای بدون نیاز به وارد شدن به دریای کد های پیچیده ایجاد کنید. شورت کد ها باعث افزایش عملکرد و تنوع در مطالب شما می شود.

 

قالب‌های برگه

نکسوس برای راحتی کار شما قالب هایی آماده و از پیش ساخته شده برای برگه های شما دارد. هر قالب را می توانید برای برگه ای که مد نظر دارید انتخاب کنید. به راحتی گالری ها، صفحات تماس، نقشه های سایت، خوراک وبلاگ و خیلی چیز های دیگر را با استفاده از قالب های زیبا برگه نکسوس ایجاد کنید.

 


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.