توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

ریدایرکت کردن کاربران پس از ورود به سایت وردپرسی با افزونه Peters Login Redirect

ریدایرکت کردن کاربران پس از ورود به سایت وردپرسی با افزونه Peters Login Redirect

امروز قصد داریم شما را با افزونه جدیدی از محتوای وب سایت وردپرسی شو با افزونه  Peters Login Redirect که وظیفه آن ریدایرکت کردن کاربران پس از ورود به سایت وردپرسی است آشنا کنم. اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، باید بگویم شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی ای، اقدامات لازم را برای ریدایرکت کردن کاربرن پس از ورود به سایت وردپرسی را انجام دهید.


یکی از روش های بالا بردن امنیت در وردپرس ایجاد ریدایرکت کردن لینک ها در آن است. در وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ریدایرکت کردن کاربران پس از ورود به سایت وردپرسی بپردازد اما یکی از برترین این افزونه ها، افزونه Peters Login Redirect می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۹۰ هزار بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۲٫۹٫۱ این افزونه مورد بررسی و آموزش قرار گرفته شده است.

ریدایرکت کردن کاربران پس از ورود به سایت وردپرسی با افزونه Peters Login Redirect

ابتدا آخرین نسخه از افزونه ریدایرکت کردن کاربران را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید.

 

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی در منوی پیشخوان وردپرس افزوده خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد منوی پیشخوان وردپرس شوید. سپس نشانه گر ماوس خود را روی گزینه تنظیمات نگه دارید تا زیر منو های موجود در آن نمایان شود.
در نهایت از زیر منو های موجود آن روی گزینه جدید که با عنوان Login/Logout Redirects اضافه شده است کلیک نمایید تا وارد تنظیمات این افزونه جالب شویم.

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه، گزینه هایی قابل مشاهده است. این گزینه ها شامل موارد زیر خواهند بود:

۱- Specific Users: در این بخش از تنظیمات افزونه ریدایرکت کردن کاربران شما قادر خواهید بود کاربران خاص خود را انتخاب نمایید. در ابتدا شما می بایستی نام کاربری کاربر مورد نظر را انتخاب نمایید. در ادامه در بخش URL می بایستی مشخص نمایید که کاربر به چه صفحه ای هدایت شود و در نهایت در بخش Logout URL می بایستی مشخص نمایید که کاربر مورد نظر پس از خروج به چه صفحه ای هدایت شود. همچنین می توانید برای افزودن کاربران بیشتری به این بخش، روی گزینه Add Username Rule کلیک نمایید.
۲- Specific Roles: در این بخش از تنظیمات افزونه ریدایرکت کردن کاربران شما قادر خواهید بود دسترسی های خاص خود را انتخاب نمایید. در ابتدا شما می بایستی نام دسترسی مورد نظر را انتخاب نمایید. در ادامه در بخش URL می بایستی مشخص نمایید که کاربر با این دسترسی به چه صفحه ای هدایت شود و در نهایت در بخش Logout URL می بایستی مشخص نمایید که کاربر مورد نظر پس از خروج به چه صفحه ای هدایت شود. همچنین می توانید برای افزودن کاربران بیشتری به این بخش، روی گزینه Add Role Rule کلیک نمایید.
۳- Specific Levels: در این بخش از تنظیمات افزونه ریدایرکت کردن کاربران شما قادر خواهید بود سطح خاص خود را انتخاب نمایید. در ابتدا شما می بایستی نام سطح کاربر مورد نظر را انتخاب نمایید. در ادامه در بخش URL می بایستی مشخص نمایید که کاربر به چه صفحه ای هدایت شود و در نهایت در بخش Logout URL می بایستی مشخص نمایید که کاربر مورد نظر پس از خروج به چه صفحه ای هدایت شود. همچنین می توانید برای افزودن سطح کاربران بیشتری به این بخش، روی گزینه Add Levels Rule کلیک نمایید.
۴- All Other Users: در این بخش از تنظیمات افزونه ریدایرکت کردن کاربران شما قادر خواهید بود ما بقی کاربران را انتخاب نمایید.
۵- Post-Registration: در این بخش از تنظیمات افزونه ریدایرکت کردن کاربران شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که تمامی کاربران پس از ثبت نام به چه صفحه ای هدایت شوند.

در نهایت روی گزینه آپدیت کلیک نمایید تا تنظیمات مورد نظر شما ذخیره شود. کمی پایین تر اسکرول کنید، یک تنظیمات دیگر نیز قابل مشاهده است.

تنظیمات مورد نظر این بخش خیلی مهم می باشد. این گزینه ها شامل موارد زیر می باشد:

۱- Redirect Restrictions: در این بخش از تنظیمات افزونه ریدایرکت کردن کاربران شما قادر خواهید بود تغییر مسیر کاربرا را محدود کنید.
۲- Allow a POST or GET redirect to variable to take redirect precedence: در این بخش از تنظیمات افزونه ریدایرکت کردن کاربران شما قادر خواهید بود به توابع ارسال Get و POST اجازه تغییر مسیر را ارسال نمایید.
۳- Allow a POST or GET Logout redirect to variable to take redirect precedence: در این بخش از تنظیمات افزونه ریدایرکت کردن کاربران شما قادر خواهید بود به توابع Get و POST برای خروج کاربر مورد نظر، اجازه تغییر مسیر را صادر نمایید.
۴- Use External Redirect File: در این بخش از تنظیمات افزونه ریدایرکت کردن کاربران شما قادر خواهید بود اجازه تغییر مسیر از طریق لینک های خارجی نیز صادر نمایید.
۵- Permission Level Required To edit Redirect URLs: در این بخش از تنظیمات افزونه ریدایرکت کردن کاربران شما قادر خواهید بود سطح مورد نظر برای تغییر URL ها را مشخص نمایید.

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.